isabellbrandstrom

2011-11-04
12:39:22

Kortslutning i huvudet
Har strulat bort min hjärna någonstans och kan inte hitta den. Klev upp ur sängen för en och en halv timme sedan, har ätit en ordentlig frukost och druckit kaffe men jag har fortfarande inte vaknat. Jag är yr, seg, tankspridd och glömmer bort saker.
  • Kokade potatisen till smulor, glömde ta fram bestick, sedan glömde jag ställa fram något att dricka.. inte förrän 5:e 6:e gången jag satte mig ner vid köksbordet hade jag allting framme och kunde äta.
  • Skulle kolla upp busstider åt M och fick hjärnsläpp och hade ingen aning om vad jag skulle googla för att hitta nån tidtabell.. sådär 20 minuter efteråt kom jag på att det står i häftet med busstider för stadstrafiken som ligger i hallbyron.
  • Ringde mamma för att tala lite om vilka iphone-skal och skyddsfilmer det finns att köpa men jag tror att jag bara gjorde henne mer förvirrad än innan med mitt svamlande.
  • Gick in på samma spel på Iphonen fem gånger i rad för jag råkade trycka fel när det var ett annat spel jag skulle starta.
  • Tänkte kolla ifall jag hade feber men gick till kylskåpet och glömde bort vad det var jag letade efter. Tog ett tag innan jag kom ihåg att det var febertermoteren jag letade och den alltid brukar ligga i översta lådan i mitt nattduksbord.
Antingen har jag sovit för mycket inatt, eller så är det nån förkylning som spökar, eller så håller jag på att bli knäpp. 

Kanske hjälper med lite frisk luft? Nu går jag ut på en promenad och hoppas på att jag hittar hem igen.. ehe

Kommentar:
#1: sofie

Dom här symtomen känner jag igen! Jag har nog också en kortslutning :) haha

2011-11-04 @ 14:21:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: