isabellbrandstrom

2011-11-01
08:47:46

tentaresultat
Tentaresultaten hur kommit! Men självklart har jag glömt min kod så jag kan inte se vad jag fick för betyg. Detta betyder att jag måste åka upp till Umeå enkompt för att ta reda på det. Dvs om jag inte lyckas ta reda på min kod genom telefonen. Jag hittade ett nummer som skulle leda till pedagogiska institutionen.. tror ni jag kom dit? näe, jag kom till hela universitetets växel, men de var snälla och kopplade mig vidare till studieadministratör, men då var det inte rätt administratör jag talade med och självklart fick de koppla mig vidare ännu en gång.. blev lite full i skratt och började gissa hur många gången jag skulle bli vidarekopplad, blev nästan lite underhållande. Men jag behövde inte kopplas mer utan hade hamnat tillslut hos rätt studieadministratör. Därimot så hade hon inget aning om hur hon skulle ta reda på min kod åt mig men hon skrev ner mitt namn, personnummer, mobilnummer och lovade att ringa upp efter att ha försökt kolla upp det. Tror ni hon kommer ringa upp? jag är tveksam.. men sitter och stirrar på mobilen och håller tummarna.

Uppdatering: Hon ringde upp och hade hittat min kod! Jag var godkänt på två frågor men underkänd på den tredje, inte förvånande eftersom jag inte hade fått tag på boken till den frågan. Men detta betyder att jag bara behöver skriva om sista delen! Jag är är jättenöjd eftersom jag hade ställt in mig på det värsta! Detta klarar jag lätt nu när jag har fått låna boken av jättesnälla Ida i min grupp.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: