isabellbrandstrom

2011-10-01
23:37:00

Hårförlängning
Jag har beställt löshår!!!!! (Ursäkta uptropstecknena men jag är helt lyrisk! Har äntligen kommit mig för och beställt. Jag tror jag har någon slags fobi att beställa saker över internet och därför brukar det sluta med att jag avbryter beställningen innan jag hunnit skriva in VISA-korts numret. Lika läskigt att beställa ifrån tidningar och jag kommer nog aldrig våga skaffa ett konto på tradera. Tacka vet jag affärer så jag vet att jag får grejerna jag betalar för och man får kvittot i handen och jag vet vart jag ska gå för att reklamera varan om det är något fel på den. Inga ordrar som kan råka försvinna och inga paket som fastnar i Ånge.

Ååh vad jag längtar efter att ha långt hår och nu äntligen ska jag få det. Mickan har lovat att hjälpa mig sy in trenset, jag vet hur man gör men kan inte göra tunna inbakade flätor på mig själv.



Bild från rapunzelofsweden.se där jag beställt ifrån

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: