isabellbrandstrom

2011-10-23
18:33:12

Iphone och denna dag
Äntligen är ångesten över mobilköp borta för nu har jag beställt en Iphone 4S till ett överkomligt pris. Ryktena sa att 16GB skulle kosta 7900kr och det var det som gjorde att jag inte ville köpa den. Men priset man nu kan läsa på applestore är 5795 kr. När jag då köper telefonen tillsammans med abonnemanget telia max 25 med mobilsurf får jag Iphonen för 4800 kr, alltså 200kr avbetalning per månad. Detta är endast 70 kronor dyrare per månad än vad jag skulle ha fått Xperia rayen för. Så nu är jag nöjd!


Denna dag har sprungit iväg..

11.00 vakna

11.30 tacorester till frunch

12.00 Jobba

15.00
Får ansiktsmassage och ryggmassage av anna (inte helt fel att ha en bästa vän som lite titt som tätt behöver öva på massage inför spa-utbildningen hon läser, jag är inte särskilt svårövertalad som försökskanin till massage kan jag lova. Värre hade det varit ifall hon studerat till att bli tandläkare eller utövat någon farlig kampsport och behövde nån att öva på)

17.00 Johan och Jenny kommer hit på en snabbvisit innan de drar vidare till några vänner

18.00
Middag, smördegsinbakad kasslerröra med klyftpotatis och sallad. Otroligt gott! (Världens bästa svärmor skämde bort oss igen med att skicka matlåda) 

19.00 Ska Plugga

20.00
Ska se tre trappor Gustavsson och äta pitékaka som svärmor också skickat med

20.30 Ska Plugga

22.00
Däckar i sängen 



Hittade en otroligt gammal bild på mig och anna från högstadiet någon gång


Kommentarer:
#1: Sofie

Måste också plugga nu.. Vill inte :(

2011-10-23 @ 19:26:37
#2: Anna

Hahah.. Ja, det är himla tur att det är något så trivsamt som jag behöver försökspersoner till! ;)

Men sicken fruktansvärt gammal bild! :O

2011-10-23 @ 19:46:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: