isabellbrandstrom

2011-10-26
16:17:14

Lycklig
Jag är lycklig idag! Eller iallfall denna eftermiddag. Ingen anledning egentligen, men när solen skiner ute så börjar min kropp producera någon slags lycko-endorfiner. Jag skuttar omkring, småsjunger och ler. Ungefär som när man är nykär. Borde inte vara på så bra humör alls då jag blev kvar på uni i min ensamhet efter workshopen som slutade cirka 20 minuter efter att tåget gått vilket betyder att jag får vänta i tre timmar på nästa tåg. Plus att det är tentatider, helt fel vecka i månaden och jag kan ha tappat bort min kompaktkamera. Jag åkte ner på stan för att handla lite i mina favoritaffärer ohlssons tyger, konstnärsshoppen och en garnbutik som jag glömt namnet på och där hittade jag inget av de saker jag sökte. Men ingenting verkar kunna ta död på mitt fantastiska humör just nu. Jag fortsätter le och hoppas att solen aldrig går ner.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: