isabellbrandstrom

2011-10-01
18:46:31

Tentaplugg
Plugg, plugg, plugg.. pluggar hela helgen men är ändå rädd att jag inte har en chans på tentan den 7:e. Det är svårt!
Igår hade jag iallfall Sofie som pluggsällskap men idag sitter jag själv eftersom karln är borta på Lan i helgen. Har läst och tragglat hela dagen med olika begrepp och teorier för att pressa in dem i huvudet men nu känns som att det inte får plats något mer i mitt lilla huvud så jag har tagit en paus. Och vad tror ni jag väljer att göra under pausen? Jo, jag dammsuger lägenheten och åker upp till tvättstugan och fyller två maskiner proppfull med tvätt. Jag är nästan för tragisk för att vara sann denna Lördagskväll. Fast vad ska jag annars göra som inte gör att jag får dåligt samvete att jag inte pluggar? Jag vill verkligen klara tentan!


Det är något fel på Cappuccino Daim inside för att den löser inte upp sig så bra i vattnet.. Kom då på en brilliant idé att shaka sönder pulverklumparna i min tupperware shaker. Bad idea!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: