isabellbrandstrom

2011-10-31
05:41:42

Det är inte lätt att vara dum!
Vaknade av min väckarklocka, gäspade, klädde mig i godan ro, mixade ihop en frukostsmoothie, satte omsorgsfullt på mig lite smink, borstade tänderna noga, tog på mig alla ytterkläder och gick ut i trappuppgången och låste dörren. Promenerade bort till busshållsplatsen, väntade på bussen, väntade.. väntade.. (är den försenad tänkte jag) kollade på klockan, jaå för näe jag kan inte ha missat den.. väntade lite till.. konstigt. Vänta vad va klockan igentligen? joå hon är tjugo över!... .. ... .. ... vänta va? tjugo över vad? TJUGO ÖVER FEM?? Det är ju efter klockan sex bussen går!! Jag har glömt ställa om väckarklockan till vintertid!! Alla klockor är omställda, alla utom väckaren.. den viktigaste. Doh

Har alltså idag stigit upp klockan 4 på morgonen.. klockan 4! tyckte väl att det var lite ödsligt ute i mörkret. Men jaja, nu är jag redan pigg och vaken så det ger inget att krypa ner i sängen igen, fick ju iallfall lite extra tid till att blogga såhär på morgonkvisten. Det är inte lätt att vara dum!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: