isabellbrandstrom

2011-09-04
14:19:10

Birgers projekt
Birger fortsätter sitt projekt med att dekorera lägenheten. Han är nu klar i köket, hallen och badrummet så vi får väl se vilka överaskningar som väntar i sängen när han börjar med sovrummet.

Söndag.. sista dagen innan skolan drar igång.. Har lånat den kurslitteratur som fanns på biblioteket, satt laptopen på laddning, skrivit ut alla sheman och kursplaner och kollat upp tågtider och bussturlistor. Tro om jag glömt något..?

Nu hoppas jag bara att jag inte får magsjuka inatt. Men utifall jag får det så har jag kollat upp vilket nummer jag ska ringa så att jag kan bli registrerad på kursen iallfall.



(lägg märke till grästuvan på mattan) Birger vet vad som finns i den blå städpåsen..


En blå fjädervippa


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: