isabellbrandstrom

2011-09-03
17:48:55

Katterna är skogstokig
Birger har bestämt sig för att plantera en skog i lägenheten. Om jag försöker gissa så vill han nog att inomhus ska kännas som utomhus och därför dekorerar han med kvistar, gräs och blad, ja till och med rötterna till fyrklövern har han sparat för att det ska växa bra. (Se bilderna)

Eller så håller han på att städa upp utomhus? Vi har nämligen fått hjälp av Lilla och Åsa att beskära vinbärsbuskarna idag så det är en aning kaos ute på gräsmattan.


Bärbuskarna i början av operationen


Bärbuskarna efter operationen


En pinne, en fyrklöversplanta, grässtrån och jord, det växer nog bra där Birger..


Gräshög inne i badrummet, vad fint du gör Bigge!


Jag har redan städat en omgång idag så jag tror jag tänker låta katterna städa upp efter sig själv denna gång.. STREJK!


Kommentar:
#1: Samuel Nordin

Stabilt =)

2011-09-03 @ 18:57:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: