isabellbrandstrom

2011-09-15
20:11:38

Makramé
Har kämpat med att hålla mig vaken idag för att kunna läsa kurslitteratur trots förkylningen. Har verkligen inte hunnit lika lång som jag hoppades idag och under gårdagen och kommer därför få jobba endel i helgen också. Imorgon har jag nämligen inte så mycket tid över. Tandläkartid i Bjästa klockan tio och tänkte efter det fara hem till mormor och gratta henne på födelsedagen och lämna en liten present till min mor i efterskott. När jag kommer hem igen har jag tvättid resten av kvällen så det finns inga utrymmen för någon kvalitetsläsning.

Här är makraméarmbanden jag gjorde igårkväll




Kommentarer:
#1: stefan

Makrame är rätt kul, går så fort också , jag gjorde en hel del förra vfu'n. Kan ju visa dig någon dag lite exempel :)

2011-09-15 @ 23:54:42
#2: Isaflisa

JA! visa mig fler sätt att knyta! jag har inte hållit på med makramé sedan trean i grundskolan så jag är rätt lost. Hittade en liten gratisbeskrivning från panduro den är allt jag har att jobba med =P

2011-09-16 @ 21:59:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: