isabellbrandstrom

2011-09-06
22:09:22

Prövat allt...
En kopp espresso, två koppar espresso, klassisk musik, panflöjt, powernap, socker.. jag har försökt allt jag kan komma på. Men jag kan verkligen inte koncentrera mig i kurslitteraturen. jag börjar tänka på annat, tittar på klockan varannan minut, somnar en stund, flyttar om kuddarna bakom ryggen, slår mig själv med boken i huvudet. Det är en bok på 200 sidor och den är sååå tråkig, sååå flummig, sååå svåra ord! har tagit mig igenom 70 sidor än sålänge och till litteraturseminariumet på torsdag ska jag helst ha läst den två/tre gånger. Det är vad läraren säger att man behöver göra för att förstå den, bra där.

Kom igen nu isabell, tagga, tagga. you can do it!
En sida för mamma.. en sida för pappa, en sida för M...


Kommentarer:
#1: Ingela Brändström

Tagga på Isabell. Du kan mer än du tror! Kram!

2011-09-07 @ 06:38:56
#2: Frida

Om ni har haft föreläsning om boken så koncentrera dig på den. Föreläsningen som vi hade gjorde iaf att man förstog vad boken handla om i stora drag. Den där boken går faktiskt inte att läsa. Men det är bäst du vänjer dig för mycket på AUO2 kursen är likadant mest skit :P

2011-09-07 @ 07:40:32
#3: Isaflisa

Tack mamma! =) Kram



Frida: Mja, Fick lov att missa föreläsningen eftersom jag inte ville smitta klassen med magsjuka, men vi har fått nåt föreläsningsunderlag skickat på cambro som jag ska kolla upp så jag hoppas jag förstår tillräckligt utav den! =) Kram

2011-09-07 @ 21:05:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: