isabellbrandstrom

2012-04-02
15:34:37

Mitt sömnadsintresse är tillbaka!?

Självklart, bra dag, värt.. Föreläsningen under eftermiddagen inställd.. Vi satt 20 minuter och väntade på föreläsaren innan vi fick reda på att vi blivit bortglömda och det blir dubbel föreläsning imorgon istället.

Men, men, jag löste situationen med att åka ner på stan och handla tyger. Blev nämligen grymt sugen på att sy igår!? Det är första gången på mer än ETT ÅR som jag frivilligt känner för att sy. Textilutbildningen dödade nämligen mitt sömnadsintresse och jag trodde aldrig att jag skulle vilja sy igen. Men nu börjar det att smyga sig tillbaka igen.
En neccesär vill jag sy, en gympapåse och prydnadskuddar till sovrummet. Tror att jag har fått tag på allt jag behöver för det :)

Emilia var lika less som mig på förmiddagens föreläsning. Såhär såg hennes "anteckningar" ut:

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/2488854/images/2012/pic_196607152.jpg" class="image">


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: