isabellbrandstrom

2012-04-06
20:47:37

Påsk
Idag har vi varit i Billsjö. Grillat burgare och parisare nere vid sjön i solskenet, hur härligt som helst!

Drog iväg efteråt hem till mormor och morfar å hälsade på, det var jättelänge sedan sist så det var på tiden. Alltid lika mysigt och trevligt att åka hem till dem och babbla bort tiden i några timmar. M fick rakt lov att ringa och påminna mig om att bege mig tillbaka till Billsjö för middag.

Vi fick fläskfilé i rosépepparsås, en rätt som var med i halv åtta hos mig för några veckor sedan, mycket gott måste jag säga.

Nu är vi hemma hemma igen, för imorgon ska jag åka och jobba medan M är och spelar innebandy, som alltid varje lördagsförmiddag. Men sedan drar vi tillbaka till Billsjö igen och stannar till Söndag.

Glad påsk på er alla!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: