isabellbrandstrom

2012-04-05
12:44:31

The Hunger games, kontaktlinser och gym
THE HUNGER GAMES

Förstår inte varför inte så många har hört talas om denna bok/bioaktuella film. Jag tycker ju att den verkar som en storfilm som alla borde hört talas om vid det här laget!? Boken är grymt bra! Jag fick inte höra om den förrän i Måndags, men nu har jag lyssnat klart på ljudboken och reserverat biobiljetter för ikväll. Har höga förhoppningar på filmen! Tack mamma för biobiljetten! =)

SYNSAM

Måste till synsam idag igen. Snart ger jag upp allt vad kontaktlinser heter.. Jag kan inte ens hålla räkningen på hur många månadslinser jag bytt ut senaste månaden. Två par har jag lyckats he sönder, en lins tapade jag när jag skulle ta på mig den så den försvann spårlöst, märkte att jag var känslig mot silikonet i linsen så jag fick byta sort. Sedan blir det så torrt i mina ögon att det känns som att linserna håller på torka fast på ögat och jag tappar synskärpan från och till. Nu får jag nog lov att prova dagslinser istället så det inte gör något om de går sönder och sedan försöka hitta någon bättre sort av ögondroppar.

GYM

Hade tänkt åka och gymma idag, har blivit på tok för lite av den varan denna vecka. Kom dock på att det lär vara smockat på gymmet nu då alla slutar tidigt idag och troligtvis ska bort över helgen. Jag får lov att fortsätta skjuta på gymmandet och köra stenhårt till veckan istället. Jag har iallfall sytt mig en gympapåse, gillade inte den oranga påsen jag fick av 1Life, så nu har jag sytt en lila med en liten ficka frampå att ha hänglåset i.


Kommentarer:
#1: Ingela Brändström

Jättesnygg gympapåse. Ha det så trevligt på bion. Kram

2012-04-05 @ 13:23:21
#2: isaflisa

Tack Mor! =) Ja det ska jag ha! Kram

2012-04-05 @ 17:31:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: