isabellbrandstrom

2012-02-03
17:31:34

Bihålsinflamation

Typisk, fasade för att förkylningen skulle bidra till en bihålsinflamation och jag tror den gjorde det. Har iaf sprängande huvudvärk och 38 i feber. Tänker dock inte kolla upp det på VC, har redan ätit för mycket penicillin senaste tiden och är rädd att jag blir immun om jag äter mer. Ska härda ut och ligga till sängs i helgen och hoppas på att bli bra på egen hand. Faktiskt ganska passande att det var denna helg eftersom det ändå är för kallt för att vistas utomhus så jag missar inga fartfyllda äventyr.

Däremot kanske Anna inte vill umgås med mig imorgon för hon inte vill bli smittad. Hon behöver försökskaniner att öva SPA-behandlingar på, aromainpackningar, lermasker, massage och dyl till utbildningen. Å självklart har jag anmält mig frivillig, skulle verkligen behöva detta nu. Men jag skulle förstå om hon inte vill riskera att åka på en egen förkylning.

Nu ska jag lägga mig att vila en stund och sedan ska M och jag äta hemlagade hamburgare och efteråt hoppas jag på film, chips, coca cola och mys resten av kvällen.

Har glömt att visa några scrappade kort jag gjorde till förra helgen. Det första var till min halvsyster Ida på hennes disputation, och det andra fick min andra halvsyster Sara eftersom hon fyller 40 år, idag är det faktiskt! Grattis Sara!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: