isabellbrandstrom

2012-02-07
19:59:01

Hinna med
Jag hinner inte med mitt liv känner jag. Full rulle hela tiden.

Idag hade vi kroqui på förmiddagen och eftermiddagen gjorde jag klart mina akrylmålningar som vi har redovisning på imorgon. Ikväll var det tänkt att jag och Sofie skulle åka på månadsträffen till HighCoast scrap men då bilen inte startar utav kylan och tiden sprang iväg så fick vi hoppa det. Men lika bra var väl det för nu kunde jag passa på att börja med min hemtenta istället. Har även 70 sidor litteratur att läsa till på måndag och det har jag inte klurat ut när jag ska hinna med. Resten av veckan fortsätter med heldagar på Uni och läxor på kvällarna. Det är även god tid att börja utnyttja mitt gymkort nu. Hur ska jag hinna med?

Här får ni se konstellationerna som vi har målat av med akrylfärg, redovisning imorgon.






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: