isabellbrandstrom

2012-02-24
10:08:48

Hundvakt

Ja, jag är hundvakt åt en valp idag. Jätteroligt tycker jag, men katterna är lite skeptisk! Alfons heter voffsingen och det är Louise och Mattias hund. Dom är på Ikea-resa idag så jag fick chansen att rå om lille bus hela dagen.

Har lite träningsverk i bröstmusklerna idag efter ett tvåtimmars styrkepass med Fredrik igår. Hoppades på att inte kunna lyfta armarna idag av träningsverk då jag tycker att jag gav allt jag hade igår. Men det är överraskande lugnt ändå, aningens besviken faktiskt. Det var även lugnt i benen från passet med min PT i onsdags. Det jag har haft mest träningsverk i är vaderna ifrån tisdagens två grupp-pass, afro powerdance och strippdance. Shit vad mycket gym har det blivit denna vecka, 6 timmar på fyra dagar.

Igår blev jag klar med hemtentan och har skickat in den och idag bläddrar jag i konstböcker för att hitta en känd målning att göra en parafras på.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: