isabellbrandstrom

2012-02-04
19:20:23

Sjuk men vacker
Varför ska man se så förskräcklig ut när man är förkyld? kolsvarta ringar under ögonen, gråblek hy, knallröd näsa. Inte vackert. Jag rådde bot på saken och spacklade ansiktet med allt jag hade i sminkvärskan och nu kan jag faktiskt se mig själv i spegeln igen och faktiskt se frisk ut! Sitter nu här hemma i min ensamhet ikväll, partysminkad och lyssnar på "Dead by april" som ska spela på melodifestivalen ikväll och jag är sjukt partysugen. Hade jag inte varit helt utan energi, om ögonen inte kliade och näsan inte snorade så hade jag börjat tagga för en krogrunda. Men nåja, vad är väl en bal på slottet? Tröstar mig med att jag iallfall känner mig vacker.


Har ni sett en snyggare sjukling förut? fortfarande lite lätt rosa under näsan och mörk under ögonen men klart bättre än för en timme sedan, Haha


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: