isabellbrandstrom

2012-02-21
09:55:39

Studentsportardag
TRÄNING
Jag är dålig på att skriva om min träning här på bloggen. Men jag vill berätta att det flyter på rikigt bra med den. Jag var rädd att jag skulle lessna efter några veckor som vanligt när jag kör igång med någon ny träning. Men istället har jag börjat bli lite beroende, jag mår bra av träningen och det är roligt. Jag vill aldrig sluta! Hoppas verkligen på att den känslan håller i sig så att träningen blir en livsstil den här gången. Idag är det studentsportardag, men eftersom det är tisdag så kör jag och Sofie dubbla grupp-pass som vanligt. Det är tisdageftermiddag/kväll som alla roliga pass är. Denna vecka blir det Afro powerdance och stripdance. Skoj! Tror det räcker med den träningen idag eftersom jag tränade överkropp igår och troligtvis blir det ett benpass imorgon med personlig tränare. Förhoppningsvis ska Fredrik gästträna med mig på fredag också så det blir en fullspäckad träningsvecka. Fem pass är inte dåligt på en vecka då jag gick in för det här med hopp om att ungefär orka/ha tid med ett, två eller tre pass per vecka. 

PLUGG
Trots att det är studentsportardag och vi är fri från studier under dagen ska jag försöka göra klart min hemtenta som ska vara klar till på fredag. Vi har fått 13 bildbegrepp som vi ska förklara med både ord och bild och sätta ihop till något slags kompendium att använda som lärarhandledning eller i undervisningssyfte. Har satt ihop alla textformuleringar så nu saknas bara 13 bilder som förklarar begreppen.

KATTER
Katterna är nöjda idag för dom har kommit på att de kan gå på skaren. Eller tja, Birger iallafall, Elsa den klumpen föll igenom några gånger och blev less och gick in. Men Birger kommer nog vara ute resten av dagen och ta igen det han missat i vinter. Han slutade nämligen leka i snön efter de antal gånger snön fastnade som snöbollar i pälsen på honom och han fick lov att duscha så fort han kom in.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: