isabellbrandstrom

2012-02-06
10:19:27

Svettas

Jag tror att jag kommer svettas ihjäl! Eller dö av syrebrist! Kände mig så duktig när jag både klädde mig i långkallingar, täckbyxor och ylletröja idag för att åka till Umeå. Det fick jag ångra. Sitter i ersättningsbussen nu då tåget är inställt och det är varmt som i en bastu här. Luften kommer ta slut eftersom det inte går att ha luftventilerna i taket ingång då de bara sprutar 30 gradig luft. Jag har lirkat av mig jackan och tröjan men täckbyxorna är svår att få av med bälte på och inklämd vid en fönsterplats. Blir heller inte bättre av att solen lyser på mig och jag känner av febern. Fy, måste jag plågas till döds? Kan ingen bara skjuta mig på fläcken? Gaah


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: