isabellbrandstrom

2012-01-26
13:12:40

Bild

Gillar bildutbildningen! Hittills har vi haft roliga och relevanta uppgifter. Vi har skissat, klippt och klistrat, fått roliga bildläxor och idag ritade vi med kolkritor i mörker. Tåget var lite sent idag så jag rusade in i klassrummet och blev lite lagom fundersam när det var helmörkt och knäpptyst där inne. Har tidigare hatat att rita med kol men det blir roligare när man kommer på tekniken. Imorgon kommer jag missa kroquin, men vad jag ska göra istället berättar jag mer om imorgon.

Nu är jag påväg med tåget hem från Umeå. När jag kommer fram ska jag ta en buss hem och hämta träningskläder för att sedan sätta mig i bilen och åka tillbaka till stan. Där ska jag köpa akrylfärg och akvarellpennor och sedan ska jag och Sofie till gymmet för ännu ett träningspass. Hade inte lika mycket träningsvärk som jag önskat imorse så jag ska göra ett nytt försök idag.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: