isabellbrandstrom

2012-01-13
22:35:30

Katt i låda
Jag sitter och skriver opponeringar då jag bakom mig hör hur att Birger har hittat en tom kartonglåda och styr omkring den över golvet. Jag ignorerar det och låter honom fortsätta leka, men efter ett stund lever han om väldigt mycket med lådan och smäller in den i saker så jag börjar bli irriterad och vänder huvudet mot katten. Då ser jag en syn som gör att jag nästan kissar på mig av skratt och inom loppet av två sekunder har jag hunnit plocka upp mobilen och satt igång filmkameran. Birger busing hade nämligen lyckats tröa in om huvudet i kartongen och fastnat! Ganska snart märker jag att han börjar få panik och jag får lov att jaga ikapp och kasta mig över honom för att kunna slita bort hans huvudbonad. Knäppjök till katt!

Ursäkta den dåliga kvalliten på filmen, Iphonen har ingen riktigt bra mörkerkamera. Hade jag haft tid innan katten fick panik så hade jag hunnit tända lampan.  




Fungerar inte filmen så tror jag den går att se här

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: