isabellbrandstrom

2012-01-20
22:31:24

Snöbollskatt och bakning
Blogg.se appen verkar ha lagt ner helt och jag har inte haft tid med min dator i veckan, därav ekot av frånvaro i bloggen. 

Denna vecka smet iväg och jag känner att jag inte riktigt hann med, jag har fått skynda för att hinna ikapp. 

Måndag: Rapportseminarium och avslutning av kursen
Tisdag: Födelsedag och pysseljunta
Onsdag: Hälsade på hos mormor och morfar under dagen och jobbade på kvällen
Torsdag: Blackout, minns inte alls vad jag gjorde under dagen, men kvällen jobbade jag igen på hemtjänsten

Fredag: Idag har jag och M haft fullt upp med bakning och städning. Yes, ni läste rätt, M har både städat och bakat idag med inför morgondagens gemensamma födelsedagsfika. Är även tacksam över mina fina vänner Anna och Sofie som ställde upp några timmar och hjälpte mig med bakning. Hade nog fått vara vaken halva natten utan deras hjälp.
Vi har bakat cupcakes, snickerskakor och ryttarrutor. Tårtbakningen sparar jag till imorgon medan M spelar bandy med grabbarna. 

Birger
Katterna har haft en del bus för sig i veckan, ett av dem sparar jag till ett senare tillfälle men det andra måste jag bara visa bilderna på. Bigge hade varit ute några timmar och kom insläntrandes med huvudet lågt och en gångstil som påminde om en ankas. Alltså jag minns när man var liten och proppade fickorna fulla utav snöbollar, men Birger är verkligen i en klass för sig..





Kommentarer:
#1: Sofie

I torsdags var vi på stan hjärtat :)

2012-01-21 @ 11:33:17
#2: isaflisa

Ja, ja! de var vi! =)

2012-01-21 @ 15:40:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: