isabellbrandstrom

2012-01-19
19:46:38

Tårta och presenter

Detta inlägg skulle ha skickats på måndagkväll! Men det måste ha blivit fel på appen så den inte skickades. Märkte det inte förrän nu.

Har haft en fantastisk födelsedag! Hade riktigt trevligt på pysseljuntan och Louise och Sofie överaskade mig med en tårta de bakat i smyg. Underbara dom! Har även fått presenter. Av Sofie fick jag distressink till scrapbooking, det är stämpeldynor som man kan göra allt möjligt med, färga papper, färglägga bilder och stämpla motiv mm. Jättekul! Och jag kommer även ha användning för dem i bildutbildningen framöver. Av Anna fick jag blommor och vita prydnads-bokstäver som blev jättesnygga i vardagsrummet. Lycklig tjej! Älskar att fylla år!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: