isabellbrandstrom

2012-07-10
19:27:03

Blå-slagen

Vi fick jobba över två timmar idag för att hinna packa klart alla ordrar. Sjukt mycket att göra denna vecka! Stressade nog lite väl mycket dock så det hände en liten olycka. Alltså jag är på tok för klantig för att få bära helpallar mer framöver! Ehm.. Jag lyfte ner en pall från palltraven, backade med pallen utan att se mig för och stöp över en annan pall som låg bakom mig så jag fick pallen jag bar över mig och blev halvt klämd emellan dem, hann vända mig i fallet och slog även emot betonggolvet.. ehe. Snyggt jobbat.. Kommer nog få ett stort blåmärke på högra skinkan, båda framsida låren, vänstra knät, vänster axel och armbåge och högra handen + flera skrubbsår. Hur klantig är det tillåtet att vara?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: