isabellbrandstrom

2012-07-12
23:28:10

Inte min dag!
Lovade att promenera från jobbet idag till area1 för att hämta bilen. M har varit på Antons svensexa idag (därav bilen på area1) så det är klart jag ställde upp på att hämta hem bilen. Men därefter gick dagen som den gick.
 
  • Promenad sträckan var lite längre än planerat.. 50 minuter.. i regn..
  • Och mina skor var inte fullt lika bekväma som planerat.. Skavsår och blåsor på hälarna..
  • Mina planer för kvällen blev inställda PGA regnet..
  • Beställde middag på Max men råkade välta ut hela brickan på golvet..
  • Sprungit in i en gruslåda så mina blåmärken fått fler vänner..
  • Råkade skalla Sofie så jag fick en bula..
 
******************************************************************
 
Men om man ser det positivt..
  • Jag kunde ha haft klackar istället för sneakers.
  • Bilen hade kunnat stått på gokartbanan som jag inte vet vart den är.
  • Personalen på Max var snäll och gav mig ny mat och jag hade sällskap av Anton så jag behövde inte äta själv.
  • Planerna för kvällen bestod ändå bara av att hjälpa till med röjning och krattning av 300m banan.
  • När jag ändå har flera blåmärken från tidigare i veckan gör nåt extra inte så mycket skillnad.
  • Att jag skallade ihop huvudet med Sofie skvallrar ju faktisk om att jag har fått umgås med henne för en gångs skull denna sommar.
 

Kommentar:
#1: Sofie

Sötnöt! Love you! <3

2012-07-13 @ 07:37:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: