isabellbrandstrom

2012-03-31
20:04:35

Avokadosorbet eller hundskit?
Livet är härligt, Vad underbart det är med vår och sol. Ikväll har jag grillat igen. Denna gång tillsammans med M, Sofie, Micke, Johan H, Johan E, Anton  och Andreas. Ja, Chablis var också med såklart :)

Vi var ute och sprang tidigare idag igen jag och Chablis, vad praktisk det är att ha en hund som motiverar en att ge sig ut, precis vad jag behöver.
Märkte dock när vi var ute att det där ört-tuggbenet hon fått kanske inte var så bra för magen i så stora mängder som det blev med den ät-hastigheten hon har.. Hennes nr 2 var nämligen ill-grönt med krämig konsistens. Såg mer ut som någon mystisk efterrätt än hundskit.. Typ avokadosorbet eller dylikt. Men det luktade inte fullt lika spännande som det såg ut kan jag lova, och ännu mindre trevligt att plocka upp. Men som man bäddar får man ligga.

Jag skonar er från bilder på sorbeten, ni får en bild på självaste sorbet-bajsaren istället. ;)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: