isabellbrandstrom

2012-03-26
09:07:22

Mer scrapbooking

Har haft en otroligt härlig helg med pyssel, pyssel och pyssel tillsammans med mina fina vänner Anna och Sofie och alla andra 150 pysslare. Älskar scrappar-helger!
Nästa pysselhelg blir i April, men då med vårat egna lilla pysselgäng hemma hos Sofie. Längtar redan.

Jag vann ännu ett förstapris igår förresten! Jag är rätt chockad, är jag verkligen så bra? Trodde aldrig jag skulle lyckas vinna något förstapris någonsin i dessa utmaningar för det finns verkligen galet med talanger i High Coast Scrap. Men två förstaprisvinster på en helg? Mitt scrappar-självförtroende har fått sig en rejäl uppsving.

Idag ska jag på stan och kolla på secondhandprylar till en av fotouppgifterna i skolan. Behöver en del rekvisita och gärna billigt, så jag hoppas jag hittar något användbart där.

Här får ni se två saker jag scrappade igår. I det första kortet nedan var utmaningen att inspireras av ordet vatten, jag gjorde marin-tema och tydligen gick det hem för jag vann förstapriset. Det andra var att skapa något alstrat med påsk- eller vår-tema. (Det är ett kort med en ask på insidan som jag fyllt med värmeljus. )


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: