isabellbrandstrom

2012-03-17
17:48:50

Shopping

Nu har jag shoppat hela dagen, fikat blåbärsmuffins i gamla stan, ätit barbeque ribs på kungshallen och vi avslutade stadsrundan på en otroligt mysig pub som hette någonting med Queens där jag fick dricka en otroligt god honungsöl. Grymt nöjd med dagen hittills och det kommer inte bli sämre heller för nu har vi fräschat till oss och är på väg för att se Robert Gustavsson på Cirkus och äta trerätters. Jag har det bra jag!

Här får ni en rykande färsk bild på mig och en bild på mina klädfynd.


Kommentarer:
#1: Sofie

Nä! Har du köpt en virkad väst! Jag vill också ha!

2012-03-17 @ 20:18:18
#2: Isaflisa

Jaa! Jag har haft cravings på virkade västar sedan du började prata om att virka en! Så galet snygga. Nu har vi ju även något att kolla mönster på för att kunna virka egna! ;)

2012-03-18 @ 10:02:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: