isabellbrandstrom

2012-03-28
16:06:56

Självporträtt och parafras

Nu har jag och min klasskamrat Anna spenderat dagen i fotostudion. Så nu är vi klar med vårat grupparbete med parafrasfotot och Anna var även gullig och hjälpte mig med mitt självporträtt. Hann även skriva ut fotona på fotopapper så nu ska jag bara skicka in de andra fotouppgifterna i cambro så är jag helt klar inför redovisningen på fredag. Kanon!

Fick förresten ett telefonsamtal tidigare idag, de ringde från Geneskolan och undrade om jag kunde vikariera på textilslöjden imorgon! Jättekul! Och helt perfekt tajming då jag blev klar med fotona idag så är jag ju schemafri imorgon.

Hann lagomt med 15.50 tåget nu och tågena går som de ska. Vilken bra dag idag! Allt går vägen!

Här får ni se mitt självporträtt:


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: