isabellbrandstrom

2012-03-16
11:05:18

Våga vägra busstoalett

Sitter på bussen och längtar tills vi är i Gnarp. För där tar vi kaffepaus, jag måste akut på toa!! Har total fobi för busstoaletter så jag kämpar för att hålla mig. Måtte det gå!

Nästa stopp efter det är på Tönnebro så vi får i oss lite lunch. Och först vid fyra anländer vi till hotellet i Stockholm. Under resan roar vi oss med allehanda underhållning, finns mycket man kan göra på en buss. Proppar i oss godis, Johan viker svanar av tomma godispåsar, Jenny läser "kommunal vardagsjuridik", Hampe fantiserar om att börja blogga och M har hittat på ett passande namn till Hampes blogg "Kåt, plåt och brännvin" Hahah


Kommentar:
#1: Mickaela

Haha, lugnt en blogg jag skulle följa ;)

2012-03-16 @ 13:49:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: