isabellbrandstrom

2012-05-27
01:10:56

Partaj i Umeå, Schlager och Kattungar

Lite spontant sådär packade jag väskan så jag skulle kunna stanna i Umeå igår. Visste liksom inte vad jag skulle göra där, med vem, eller var jag skulle sova. Men tur hade jag och fick festa med Frida och Kajsa. Vi åt grillat till middag och hade riktigt trevligt. Promenerade iväg till Ålidhem senare på kvällen och där var det riktigt livat. Hela Ålidhem var ett enda stort party med massor av folk. Tusen tack Frida och Kajsa för en grymt rolig kväll!

Ikväll har vi haft schlagerkväll (vi vann!!!) med gänget hemma hos Samuel samt mys med deras kattungar. Fem stycken vrål-gulliga pälsknytt ynka fem veckor gamla.
En av busarna är fortfarande inte tingad. Någon som vill ha en kattunge så passa på! Dom är gudomliga <3
Hör av dig till Samuel på nr 076-761 63 17 om du vill ha en svart liten busunge, Leveransklar i början av juli.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: