isabellbrandstrom

2012-05-29
19:37:46

Priser på vigselring?

Såg en sjukt snygg ring i vitt guld med 38 diamanter i guldfynds reklamblad. Frågade M om jag kunde få den när vi gifter oss.. Ni kan aldrig gissa vad han svarade.. Det svaret hade jag verkligen inte förväntat mig! Han svarade: - Är inte den för billig? ..?!?.. - Ursäkta, hur sa? Hur ofta i världshistorien kan det hända att kvinnan frågar sin karl om en specifik ring och karln tycker att ringen är.. för billig? Alltså, jag klagar inte, jag gillar skarpt hur han tänker! Tyckte bara att situationen var väldigt lustig!

Visserligen är det några år kvar innan vi gifter oss, men nu har vi iaf rett ut vilken prisklass ringen får vara.


Kommentarer:
#1: Elvira

Haha, nä händer förmodligen inte allt för ofta! ^^

Men den ringen var verkligen jättefin :o passa dig perfekt!



Btw, tror de är första gången jag skriver en sån här "kommentar", vet inte om man ska de men känner mig iaf lite stolt :D Har ju faktiskt funderat på att skaffa blogg själv.. eller snarare min mor har funderat åt mig.. Ska nämligen till min kompis nu i juni som bo i Nice, så mor min vill att jag ska skaffa en rese blogg/dagbok. Har övervägt det ett tag nu och tycker det låter kul, praktiskt och lite spännande :D

2012-05-29 @ 23:57:04
#2: isaflisa

Ååh, Elvira det tycker jag verkligen du borde göra! skulle vara jättekul att få följa dina äventyr i Nice =) Med din kamera blir det ju jättebra bilder att visa upp på bloggen med! Det är jättekul att blogga, give it a try!

2012-06-05 @ 23:10:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: