isabellbrandstrom

2012-05-21
17:39:18

Helgen och Bockarna Bruse
Jag har inte glömt bort er, jag bara ignorerar er! ehe, nejdå.. Jag har bara inte haft så mycket märkvärdigt att skriva och vill inte tråka ut er med saker som vad jag ätit för mat, hur mycket tvätt jag har tvättat, hur stora dammråttor jag hittat när jag städat eller hur mycket navellud jag har petat. Men jag tänkte att det är dags för ett livstecken iallfall. 

Himlar vad dålig koll jag har på vad jag gjort senaste tiden när jag inte dokumenterat mitt liv varje dag i bloggen. Har ingen koll på vilka dagar jag gjort vad i helgen. Vet bara att jag haft en riktigt soft helg! umgåtts med vänner, varit på örnexpo med M och svärföräldrarna, virkat, jobbat.. ööh.. mer då? ätit, sovit, kissat, bajsat kan jag dra slutsatser att jag har gjort. Eller just det, flickor bajsar ju inte, eller hur var det där nu då? så det har jag inte gjort.. Nej, nej

Idag har iallfall estetiska kommunikationen dragit igång på riktigt. Vi ska göra stumfilm med utgångspunkt i klassiska sagor. Våran grupp har idag bestämt oss för att skildra premissen i bockarna bruse. Trollet i sagan ska vara en rånare istället för ett troll, men mer än så tänker jag inte avslöja för tillfället. Kommer berätta mer ju längre vi kommer i arbetet och lite bakom kullisserna-bilder kanske jag bjuder på om ni har tur. Tidsbrist har vi också, redovisning inte nu på fredag men nästa. Om man även räknar idag har vi alltså 9 arbetsdagar på oss att göra bildmanus, skaffa rekvisita, filma, klippa ihop allt, skriva loggbok samt dokumentationsrapport. Något säger mig att det blir långa dagar på universitetet framöver.


(Bild från google)


Kommentar:
#1: Teresa

ja, alltså det känns tight :S hoppas att man överlever det här ;)

2012-05-21 @ 18:13:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: