isabellbrandstrom

2012-05-22
20:26:59

Mjukglass och Biljard
Har försökt blogga flera gånger från mobilen idag, men det har inte gått att publicera. Känner att blogg-appen för blogg.se borde renoveras! *Suck*
Idag har jag haft seminarium och film-planering under förmiddagen och eftermiddagens galleribesök smet jag från för att hinna slippa vänta flera timmar på tåget efteråt. Men när jag väl kom till mitt tidiga tåg slog karman till, som gjorde att jag missade tåget... Det var väl rätt åt mig, men lagom irriterad blev jag, särskilt då jag visste att det även var försent för att hinna till galleribesöket ifrån tågstationen. 

Promenerade in till stan ändå, och där blev min dag räddad av en Viking och en My (tror jag kallar henne Lilla My istället så låter min dag ännu mer spännande) Vikingen bjöd på mjukglass, vi glassade i solen och sedan gick jag, en Viking och Lilla My och spelade biljard. Det blev en mycket trevlig eftermiddag av det hela. Tror jag ska börja missa tåget oftare. Tusen tack för att ni räddade min dag!




(Bilder från google)

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: