isabellbrandstrom

2012-10-09
11:09:05

Back on track
Men hallå! Det var ett tag sedan!

Oj vad jag har saknat att blogga! Vet nästan inte vart jag ska börja, har så mycket att skriva ikapp. Det har hänt mycket i mitt liv senaste månaderna. Jag har tagit till drastiska åtgärder och gjort en hel livsomställning. Men jag tänker bara berätta kortfattat..
Jag lämnade M.. Ett beslut som jag vet var till det bästa för oss båda. Det var otroligt jobbigt och smärtsamt men det var vad vi båda behövde. Jag ångrar inget av de 6 år vi hade tillsammans, men vi var inte ämnade för varandra, det fanns ingen framtid för oss, det fanns ingen annan utväg. Jag älskar honom fortfarande som en vän och kommer aldrig sluta bry mig men M och jag som par är ett avslutat kapitel i min livshistoria.
 
Jag har vänt blad, jag har gått vidare, jag har återfunnit min styrka, jag har hittat mig själv igen, jag har börjat på nytt. Jag mår bra och allt blir vackert.
 
Jag berättar i etapper, ni ska få höra mer om mitt nya liv, men inte nu och inte riktigt än, men håll utkik! det kommer.. 
 
To be continued..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: