isabellbrandstrom

2012-10-11
12:23:07

Tack!
En månad har det nu gått sedan jordbävningen då jag lämnade mitt gamla liv. Efterskalven har lagt sig och lugnet efter stormen är nu omslutande. Det har hänt mycket under denna månad, stora förändrningar, en livsomställning. Ååh, jag skulle vilja dela ut rosor till mina närmsta vänner som stöttat mig och ställt upp för mig. Jag älskar er så mycket. Tack för att ni finns för mig! 
 
Det finns även en nyfunnen vän i mitt liv. En person som verkligen förstår mig på djupet och ställer upp för mig på alla sätt och vis. Han har kommit att betyda otroligt mycket för mig. Han lyfter fram det bästa hos mig och får mig att må bra. Tack för att du finns!
 

Kommentar:
#1: Sofie

Tack för att du finns!

2012-10-11 @ 12:31:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: