isabellbrandstrom

2014-04-20
18:58:08

Renovering
Textillärarjobbet gick riktigt bra hela veckan, jag trivs som fisken i vatten. Bara lite tröttsamt att köra 8 mil varje dag men det går bra. 

De flesta kvällar och helger under senaste tiden har gått åt till att hjälpa till med att fräscha upp en lägenhet åt Edison fastigheter en 3:a centralt i stan. De har även en 2:a och en 5:a som också snart ska fräschas upp med färg och tapeter. Då vi har fullt upp med detta har våran egen renovering fått ligga på is ett tag men då jag ändå accepterat att vi inte kommer hinna färdigt innan Elliot kommer så kvittar det om det blir en/två veckor mer eller mindre. 

Denna vecka har jag påsklov! Äntligen ska jag få hinna ikapp allt som jag har på min att-göra-lista. Jag ska måla om en tulla som bebis ska sova i, köpa nappflaskor, packa BB-väska osv. Och kanske hinner jag även ta det lugnt och vila upp mig också. 

Selfie från förra helgen då jag varit på inflyttningsfest hos Anna

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: