isabellbrandstrom

2014-04-30
21:48:28

Valborgsmässoafton
Sista april och vi är hos mor å far och firar å myser i Nordingrå. Ätit gott och sedan värmt oss vid majbrasan med alla andra sistaaprilfirare i fjärden och haft allsång. 

Nu är det snart bara 6 veckor kvar till tills Elliot kommer och jag mår fantastiskt! Sedan jag slutade jobba på förskola har jag inte problem med sammandragningarna längre och jag trivs riktigt bra med textillärarjobbet. För Elliots del börjar det bli trångt så att han inte längre kan få någon kraft i sina slag och sina sparkar men han buffar och bökar omkring så gott han kan. 
Barnvagnen hämtade jag ut idag, skötbordet har ställts iordning och BB väskan är nä inte packad ännu men jag har skrivit en lista över det som ska packas. Nu känns det verkligen att det börjar närma sig!!




Kommentar:
#1: Sofia

En bild på vagnen tack! ;)

Svar: Nu Sofia har jag lagt upp en bild på vagnen. Vi har även en liggdel som vi fick tag på på barnenshusutförsäljningen.
Isaflisa

2014-05-03 @ 19:26:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: