isabellbrandstrom

2014-07-08
11:35:59

100%
Hallelujah! Pojken sov i 5,5 timmar i sträck!! Oj så skönt att få sova djupt några timmar.

Det är helmysigt att vara mamma men
det är som alla säger.. Det är ett 100% jobb att ta hand om en bebis. Därför hinner jag inte uppdatera bloggen så ofta. Han börjar vara vaken mycket mer nu och kräver sin uppmärksamhet. Det krävs mer och mer planering för att hinna göra något mer än att bara vara mamma. Men jag måste ändå säga att det är ett fantastiskt 100% jobb jag har, jag skulle inte byta bort det mot något annat i världen.

Sedan lite eloge till Elliots pappa som har den bästa famnen för att trösta en liten ledsen Elliot, en famn där pojken trivs att somna i och sover tryggt. Denna fantastiska karl som kämpar och sliter för att familjen ska ha det bra. Jag älskar honom så otroligt mycket och är så tacksam över att han älskar mig.

Mina älsklingar <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: