isabellbrandstrom

2014-05-17
22:06:00

Höggravid och Fotografering
Idag gick jag in i vecka 37 (36+0) och räknas från och med nu som höggravid, men jag kan inte säga att jag känner mig särskilt höggravid. Jag är inne i en otroligt bra period just nu där jag har hur mycket energi som hellst. Jag trivs med att vara gravid, jag trivs med mitt jobb, jag älskar våren, jag älskar min Andreas, jag älskar mitt hem, jag älskar  mitt liv! Jag känner mig verkligen lyckligt lottad och ännu bättre är det på väg att bli för snart får jag även hålla min älskade lilla unge i famnen.

Det är alltså bara fyra veckor kvar till beräknad födelse och nu har vi äntligen hunnit skaffa allt vi behöver till bebisen och efter forlossningen. Självklart finns det fortfarande saker på önskelistan kvar, en babysitter, amningskudde, amningströjor,en brio matstol och en bröstpump men ingenting som är sådär absolut akut längre. Nu måste jag bara organisera alla kläder i nån slags storleksordning och lösa lite praktiska förvaringsmöjligheter men det hoppas jag hinna med imorgon. 
 
Idag har bästa Ann ställt upp som fotograf igen och otroligt fina bilder har det blivit. Tusen miljoners tack Ann! supernöjd med bilderna =) Här får ni se några av dem.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: