isabellbrandstrom

2014-05-23
16:04:30

Svaren på 1x2-frågorna

1. Vad ska bebisen heta i andra namn?

1. Olov

X. Björn

2. Erik

Björn är en bra gissning eftersom Elliots farfar heter Björn och Olov finns i både min och Andreas släkt. Men Erik heter Andreas i andra namn och vi tycker det skulle vara fint med Elliot Erik Edin, tre E. Så det lutar åt det.

 

2. Hur mycket skulle Isabell och Andreas ha handlat för på barnenshusrean om det inte skulle ha varit rea?

1. 19 258 kr

X. 26 258 kr

2. 13 258 kr

Hehe, jag försvarar mig med att det bara var saker vi ändå skulle behövt införskaffa!

 

3. Vilken modell är det på barnvagnen?

1. Emmaljunga - Super Nitro

X. Emmaljunga - City Kross

2. Emmaljunga - Super Viking

 

4. Vad har Isabell för omkrets runt magen i dagsläget?

1. 100 cm

X. 110 cm

2.  115 cm

 

5. Vad ska bebisen heta om det mot förmodan är en flicka?

1. Evelina

X. Elina

2. Enya

Elina Ellen Edin om det blir en fllicka är tanken.

 

 

6. Hur många syskon kommer bebisen ha om Isabell och Andreas får bestämma?

1. 2

X. 3

2. 4

Jag och Andreas vill gärna skaffa två syskon till Elliot, och sedan får ni inte glömma att Elliot har en halvbror redan! Kevin! så svaret är 3

 

7. Hur länge hade Isabell och Andreas varit tillsammans när bebisen blev till?

1.  2 år

X. 1 år

2. 1,5 år

I ganska exakt ett år hade vi varit tillsammans, vi tänkte lite att "Man måste ha varit tillsammans i minst ett år innan det är okej att skaffa barn ihop" ;)

 

8. Hur många kilo har Isabell ökat i vikt under graviditeten hittils?

1. 13 kg

X. 10 kg

2. 16 kg

Eller ja.. nu är jag uppe i fjorton

 

9. Hur många år skiljer det mellan Isabell och Andreas i ålder?

1. 6 år

X. 10 år

2. 8 år

Han är 81;a och jag 89:a

 

10. Vilka färger är bebisens färger?

1. Röd, svart, vit

X. Röd, svart

2. Röd, svart, grå, vit

Dessa färger har vi bestämt att det det är bebisens färger. tycker att det är snyggt att kombinera dessa. Bebisens fader passar väldigt bra i dessa färger så förhoppningsvis kommer sonen också göra det.

 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: