isabellbrandstrom

2014-05-31
11:28:14

Två veckor
39+0 idag, han är djupt fixerad och jag har haft flera ihärdiga förverkar så han kan komma närsomhelst nu. Men än mår jag fortfarande riktigt bra och trivs med att vara gravid, kommer nog sakna kulan när den är borta. Jag sover mycket bättre nu också när jag vet att jag inte måste kliva upp någon särskild tid dagen efter. 

För att fördriva tiden så hittar jag på fler och fler pysselprojekt. Har nu målat om ett litet lådskåp att ha babyprylar i. stickat babysockar och syr nu ett förkläde. Har idéer på fler projekt också så jag har ingen uttråkning att klaga på. Summa summarum tycker jag att jag haft en riktigt bra graviditet från början till slut. Detta kan jag helt klart gå igenom fler gånger ;) Får bara hoppas att förlossningen går lika bra.. 



Köpte detta för 30 kr på aktion i somras, det var träfärgat då. Tycker att det var ett bra fynd.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: