isabellbrandstrom

2011-04-17
19:06:35

Bättre humör
Är på mycket bättre humör nu. Sov i någon timme och sedan ringde Sandra och muntrade upp mig med positiva nyheter så nu känns det nästan bra igen. fotade min hårfärg också och det syns iallafall inget lila framifrån ifall jag har håret uppsatt. Skrattar åt mig själv en aning, känns lite komiskt med lila toppar men jag vet ju att det kommer gå bort om några tvättar som vanligt så jag behöver bara stå ut i några dagar. jäkligt synd att jag hade silvershampot för länge för själva blekningen blev perfekt denna gången. Mickan och jag har klurat ut nu efter några försök hur man får bäst resultat.

M håller på ladda över tre säsonger av en ny serie till våran mediaspelare nu, Sons of Anarchy, den hade över 9 på IMDB så förhoppningsvis är den bra. Känns som en passande aktivitet för resterande timmar av denna söndagskväll.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: