isabellbrandstrom

2011-04-04
18:26:54

Denna dag
ååh, vart ska jag börja?  Idag har jag haft fulllt upp igen. åkte på stan på förmiddagen för att fota detaljer på väskor till nästa textilprojekt (berättar mer senare) Efter det promenerade jag upp till Mickan och blev bjuden på en av hennes fantastiska cupcakes. Därefter kom Magnus och hämtade mig och vi åkte på jysk där vi köpte en hallmöbel och sedan åkte vi på boom där vi köpte en boom-filt, en klocka och tre tavlor. När vi kom hem fick vi lov at röja upp i lägenheten eftersom det tillkom fler flyttlådor igår. Sedan har byggt ihop hallmöbeln och hängt upp klockan och tavlorna i köket.

Nu har vi precis ätit hamburgare och nu måste jag åka och jobba, sen ska jag sova för imorgon ska jag på universitetet och redovisa min studieplan som jag inte haft tid att skriva idag.


Klockan! blev helt förälskad i den när jag såg den


Kommentarer:
#1: sofie

oj, den är jätte lik min klocka jag hängde upp på mitt gamla rum! så himla fin!

2011-04-04 @ 18:57:38
#2: Isaflisa

Mjo, Dom är lika fast ändå olika. Dom är olika i själva utseendet men det är samma antika english-stil som jag älskar. Klockan är stooor.. cirka 60 cm i diameter. Ska lägga upp en bild senare när den hänger uppe tillsammans med de skitsnygga tavlorna till. Måste bara skaffa gardiner till köksfönstret först

2011-04-05 @ 15:10:08
#3: sofie

jo, min har ju ett prickigt tyg innuti och lite sånt! den stilen är riktigt snygg faktiskt. jamen gör det! vill se :D

2011-04-05 @ 16:31:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: