isabellbrandstrom

2011-04-22
11:36:25

Skissa väskor
Väskarbetet går framåt =)  Ändrat lite i planerna, uteslutit väskan med inspiration från mitt liv.. den var inte alls lika spännande och intressant att skissa på. Men jag ska ändå försöka hinna sy tre väskor. Första är med inspiration från Japan, har skissat en urgullig liten vit handväska med rosa blomdekorationer. Andra väskan är Ryssland, Tusen tack till min fantastiska vän Anastasia som hjälpt mig hitta jättebra bilder som verkligen representerar hennes hemland. Tredje väskan är Filippinerna där min mammas brors fru MaryAnn som är filippinska har lovat att hjälpa mig hitta bilder.

Tisdag åker jag upp till Umeå och handlar fejkskinn, tyg, dragkedjor och allt annat material man behöver för att sy väskorna.


Moodboard Ryssland



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: