isabellbrandstrom

2011-04-08
10:17:45

Tupperware
Igår kom alla tupperwareprylarna! På partyt beställde mamma ett helt set med burkar och grejjer tilll mig och M som inflyttningspresent. TACK KÄRA MOR!! fick ju även några värdinnegåvor och beställde egna prylar också så det var som julafton igår att titta igenom alla mina nya saker. . Vet däremot inte riktigt hur jag ska få plats med dem i mitt kök. det var ju så mycket saker.. Endel gamla saker behöver jag ju inte ha kvar mer eftersom det byts ut av mina tupperwareprylar, men resten får vi se hur jag lyckas möxa in i skåparna. 

Scrapbookingprojektet fortsätter. Har kommit riktigt långt nu, väntar bara på lite detaljer ifrån mina syskon för att kunna färdigställa arbetet. 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: