isabellbrandstrom

2011-08-15
17:32:01

Kom hem Birger!
Jag fick tag på shemat. Min klasskamrat Frida är alltid steget före, hon hittar scheman och kursplaner på en grisblink och hon får alltid tag på kurslitteratuern i tid. Tack Frida!

Däremot ångrar jag nu att jag var så nyfiken.. jag skulle aldrig ha tittat på shemat. Det ser tufft ut och jag är livrädd att jag inte kommer klara av kurserna. Huvva vad ont i magen jag fick nu.

Utöver detta är Birger busing bortsprungen. Han har alltid kommit springande när jag eller M ropar på honom men nu har han varit borta allt för många timmar utan ett spår. Har han blivit påkörd igen? är han instängd någonstans, har han blivit ivägskrämd av något. KOM HEM BIRGER! Mamma får magsår om du inte kommer hem snart!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: