isabellbrandstrom

2011-08-06
11:58:49

Blåbärspaj och scrapbooking
Gårdagskvällen bestod av tacos, film, blåbärspajsbakning och scrapbooking. Min Anna och Hägga var här och mös med oss. Lagom lugn och skön kväll som avrundades först vid klockan två på natten.

Inatt stängde jag av mobiltelefonen och sov som en gud till klockan elva idag. Sov riktigt bra för en gångs skull, lättare att sova nu när det är svalare i luften, regnigt och tråktigt ute men det är inget ont som inte för något gott med sig. Vaknade bara en gång i morse då Elsa gjorde några "vassa" försök att väcka mig,  men jag slängde ner fetaset till katt på golvet och fortsatte min sovmorgon.

Paj - Före


Paj - Efteråt, nom nom




KOMMENTARER

Fel på blogg.se igen! Har känt att det har kommit dåligt med kommentarer ända sedan min bloggpaus. Inte en enda på en hel vecka tyckte jag och kände mig bortglömd och övergiven. Men sedan såg jag att jag visst fått kommentarer. Både Anna och Sofie delat med sig av lite kärlek. Det är visst bara blogg.se som spunkar igen så att det inte hoppar upp ett meddelande till mig att jag fått kommentarer.  Har sagt det förut och jag säger det igen.. JAG SKA SKAFFA EN EGEN ADRESS!



Nu kan jag äntligen visa en av beställningarna jag gjort i sommar
Imorgon kan jag visa ännu en för den ska lämnas idag


Kommentarer:
#1: Ingela

Nom Nom

2011-08-06 @ 12:54:53
#2: Isaflisa

^^ Jättegott var det. Och så enkelt det är att laga smulpaj! =)

2011-08-06 @ 14:06:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: