isabellbrandstrom

2011-08-08
20:15:08

Limmade fast mig själv med superlim på jobbet
John Mayer och Bruno Mars fyller hela min toplista för favoritlåtar just nu. Och samtidigt som jag lyssnat på musik har jag letat bloggteman till nya bloggen. Strax ska jag bege mig ut för att springa.. eller träna zumba.. eller inget av dem.. ehe..

Limmade fast min sko i golvet på jobbet idag. Lekte med superlim för att laga magnetknapparna som vi lägger shemat med på hemtjänsten då jag var nära att snubbla över benen på mig själv när skon inte lossnade från golvet när jag lyfte benet. fick kliva ur skon och slita lös den med våld, en del av sulan fastnade kvar i golvet och jag fick ta en kniv och karva lös gummit. Har även superlim över hela händerna än fast jag använde plasthandskar. Fråga mig inte hur det gick till. Jag tycker att superlim borde ha en åldergräns från 30 år.

Eller vem försöker jag lura? Kommer nog inte kunna hantera det när jag är 30 heller.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: